Norma Bates Blogg


Djävulen och jag

Veckans gästskribent på Ylva Lundins metalblogg

Den 17 juni skrev hon även ett inlägg om Norma bates och vårt kommande gig i Söderhamn. Igår ringde en journalist från Söderhamnskuriren. Sade att han inte brukar gå ut så mycket på gigs nu för tiden, men att han imorgon skulle dyka upp. Gör det ni också så att ni får en riktig kickstart på sommaren.

På midsommardagen gästsjöng jag med Skindogs i Hedes folkets park, Hälsingland.

Gitarristlegenden Bo Winberg spelade också sex låtar från The Spotnickseran från 60-talet. Makalöst bra!

Imorgon spelar Norma Bates på Jekyll and Hyde i Söderhamn och jag är lite hes efter helgens ACDC. För fjärde gången sa någon att jag lät som Bon Scott och det tar jag som en komplimang! En kvinnlig Lemmy fick jag också höra. Sweeeeet!Det var värt skriken mellan låtarna. Korkat men under eufori är det svårt att hålla truten. Lägger upp lite videoklipp när jag får tekniken att fungera här ute i obygden.

Jekyll and Hyde, Norma Bates

/Julia


Kommentera so far
Lämna en kommentar



Lämna en kommentar